Top 5 cosplay's Tokyo Ghoul

| środa, 25 marca 2015
  Dzisiaj pomyślałem sobie , że mógłbym opisać kilka moich ulubionych cosplai , a mianowicie zrobić takie małe top 5 i krótko je opisać. Myślę , że takie posty są łatwe do napisania oraz czytelnicy bloga mogą je szybko przeczytać.

5 Rize-san w "wersi grubszej"





Nic dodać nic ująć ;D Poprostu mnie to rozwaliło , ale też myślę , że bardzo fajnie wygląda.Toteż zasługuje na miejsce 5.


4 Kaneki i jego ogonki



Kolorystyka ,ubiór , cienie , postawa , wszystko to jest dobre , według mnie bardzo ładnie to wygląda, lecz za mało szczegółów ;D

3 Uta !


Dlaczego go wybrałem ? Przedewszystkim wygląda bardzo realistycznie , ale także miejsce , ubiór i postawa jest świetnie dopasowana do całego zdjęcia.


2 Wiadereczko i Kaneki



Ciężko mi było wybrać ;D Uważam , że z tym wiaderkiem to były najlepsze momenty w pierwszej seri Tokyo Ghoul (chodzi mi o walke Jason'a) , więc na drugim miejscu jest to ;P


1 Kaneki ,Kaneki i Kaneki !!



Niewiem jak wam , lecz ten cosplay przypadł mi do gustu .Wybrałem najciekawsze zdjęcia , jednym zdaniem zawarłem moją opinię , ponieważ myślę ,że nie ma co się rozpisywać przy takich rzeczach.


2 komentarze:

Next Prev